Vakna med the voice

Godmmorgon sockertoppar.
Uppe med tuppen idag men det var precic på håret att jag vaknade till min klocka. Jag har nämligen fått lock för örat, haha jag får sitta med örat mot tv:n så jag hör vad som säger. Sitter och tittar vakna med the voice, det är så himla roligt :) Idag är det Alexandra (kissie) som är gäst där, och hon ser väl ut precis som på bilder..

Ska alldeles strax klä på mig och borsta tänderna, ska in till skolan idag och fixa klart vårt projektarbete som ska lämnas in senast måndag klockan 8, men ingen som orkar komma hit innan 8 på måndag så vi gör klart det idag.
Efter skolan ska jag hem hit, för att vänta tills Chrille kommer hem sen sticker vi till Telleborg i helgen. Det var ett tag sedan vi var där nu, men denna helgen så. Nej nu måste jag snabba mig, ha en bra dag.

HAHA, hittade en supergammal bild som alla måste se bara för att jag ser ut som musse pigg :)
Detta var nog på Mirelas 17års dag eller något.

Ida, Merima, Amela, Jag, Sara



Kommentarer
emma

i helgen drar min dude med mig till linköping för någon släkt-fest haha. vad ska du hitta på? jag gick i samma klass som merima när jag var liten haha

2009-09-18 @ 14:06:55
URL: http://metrobloggen.se/frokenbitterfitta
Isabelle

hahahahhahaah vad små och fula ni var på bilden :)

2009-09-19 @ 00:53:35
URL: http://isabellemalm.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0