eine kleine dag kvar!

Ni har väl inte missat det senaste??!

Jag har äntligen jullov, imorgon ska jag bara till skolan för att titta på fyra grupper som ska redovisa, men jag har nästan jullov i alla fall! Min grupp redovisade idag och det gick bra, mycket bra till och med. Skönt att äntligen ha redovisat och lagt det åt sidan & ett godkänt är jag säker på att vi får.

Jag läängtar så tills på torsdag när jag & chrilleman åker ner till Trelleborg för att fira Jul med min familj, mycket mysigt ska det bli. I och för sig så vill jag först ha onsdag för att jag ska ha lite Julbak här hemma för mig själv :P Ska bli skönt att få sova ut, vakna och börja baka en kaka, haha baknörden är igång.

Nu ska jag hitta på något vi kan käka idag, min älskling är sjuk så han vill nog inte ha något.. :/ Får äta något som han inte gillar.. som fiskpinnar, korv eller typ chicken nuggets (haha jag lever fan nästan på nuggets). Ne, nu ska jag lägga ner min verksamhet och titta på tv lite, & fundera ut vad vi ska ha till middag idag, eller ja, vad jag ska äta. Puss&kram ät banan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0