Lussebullar med vanilj

Hej!

Nu är jag i full gång med julbak här hemma, idag valde jag att baka både vanliga lussebullar och sedan lussebullar med vanilj. Det är typ som kanelbullar fast saffran i degen och vanilj som fyllning, det luktar såå gott :)
En plåt i ugnen och tre står på tur, det blev en jävla massa och ändå är dom gigantiska haha.

När jag är klar här så ska jag åka hem till Chrilles föräldrar, Chrille kommer dit efter jobb så blir det kvällsmat där. Jag tänkte laga chili con carne idag, det blir säkert bra Nu ska bullarna ut, God Jul om jag inte uppdaterar innan (vilket jag inte tror).

Hihi, igår köpte jag föresten ett par nya jeans, Strl 26 får jag på mig nu :D Woho, det är i och för sig strech men innan fick ja knappt på mig en 29:a om det var strech & 31 om det inte var det. Herregud, I was a fat kid!

God Jul! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0