9 månader med hjärtat.

Ändrat lite mer på designen nu, vet inte riktigt hur jag vill ha den men får ha den som den är nu sålänge. Idag kom jag inte iväg till jobbet eftersom det snöat som fan. Läste på skånetrafikens hemsida att flera bussar och tåg var inställda så Jan sa åt mig att stanna hemma så jag inte fastnar någonstans ikväll när jag ska hem igen.

Idag har jag och den finaste i mitt liv varit tillsammans i 9 månader och jag älskar honom mer och mer för vaje dag som går. Ikväll hade vi tänkt hitta på något som bio om det finns någon bra film eller något annat, kanske bara går ut och äter. Längtar tills han kommer hem från jobb så jag kan pussa på honom♥

Jag älskar dig ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0