Sparkade ut 20:an i snön

Jag glömde att berätta en sak. Idag på jobb skulle jag ner på kontoret för att skriva på lite papper. Och valde ingången som ligger längst bort från fabriken, det finns alltså två ingångar. Men eftersom kontorsnissen jag skulle till satt längst bort så gick jag dit. Precis när jag plingade på dörren så såg jag att där låg en tjuga på marken, samtidigt ser jag kvinnan komma mot dörren.. fick lite panik så istället för att plocka upp den så sparkade jag ut den i snön och tänkte att jag skulle ta den påvägen tillbaka till fabriken igen.. Men tror jag jag kunde det? haha nej, för då sa hon åt mig "Gå ut från andra ingången istället, så slipper du gå ute och frysa", JAJA! Skit så jag fick inte min tjuga, hoppas ingen annan hittar den :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0