Träningsverk i hela kroppen..

Har varit iväg och handlat men självklart märkte jag att jag glömt köpa några saker när jag kom hem så jag för springa ner snart igen.. Igår fick jag mitt paket från H&M, en grön/turkos tröja med paljetter på, en brun/grön sommarklänning, helt vanlig, inget speciellt. Två par strumpbyxor och sedan beställde jag en duschcreme bara för att men jag fick en väska istället?! Inte mig emot, duschcremen kostande 19 kr och väskan 149 kr, bra köp tycker jag :)

Idag ska vi köpa spackel och färg till hallen, ska bli sååå skönt när det är klart, nu är här så himla smutsigt och spackel överallt typ haha. Efter vi köpt det ska vi ner till gymmet och träna, skulle egentligen gå på Core idag men struntar i det och tränar på crosstrainern istället.

Ikväll ska jag försöka mig på en ny maträtt, haha eller ja, ny och ny är den kanske inte men jag har aldrig gjort det innan. Det blir limekyckling med ris, kan bli gott. Aja, nu ska jag springa ner till affären och handla det sista. Vi hörs.


Kommentarer
Anonym

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-02-02 @ 12:48:59
livsstilar.se

hej, ny blog tävling att vinna iPhone 3gs 16gb vit och 10 presentkort 500kr hos kicks. besök gärna min blogg och delta helt gratis <3<3

2010-02-02 @ 14:43:39
URL: http://livsstilar.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0