Trevligt besök

Sådär, då har vi varit och tränat och haft besök av chilles föräldrar. Mycket trevligt :) Jag bakade kladdmuffins innan, mycket god blev dom..  Får passa på att äta lite sånt nu innan jag ska på den där shake-drick-dieten. Usch! Men jag måste göra det för min egen skull.. Mer om det står i lösenordsskyddade bloggen.

- Nettan, du får lösen när vi ses (:

Jag vill inte att många har lösenordet då jag skaffade den andra bloggen för att kunna skriva av mig, om det behövs. Men ni närmaste får såklart det om ni vill. Det kommer nog mest stå saker som jag själv har nytta av men men..
Nu ska jag titta lite tv sen blir det godnatt för min del.. Jobb imorgon.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0