Vit soffa

Hej!

Idag är jag ledig och det är superskönt måste jag säga. Vaknade vid nio, drog på mig kläder och gick ner till stan för att ta bussen mot city gross, var tvungen att handla dammsugarpåsar eftersom den som satt i gick sönder. Verkligen jätte roligt när man nyss dammsugat upp en massa slipdamm, mm.. så nu är dammsugaren helt nerdammad och det går inte att få bort heller..

Så ja, vad har jag gjort på min lediga dag? Inte mycket fakstiskt. Köpt dammsugarpåsar, städat heeela lägenheten.. Äntligen är det rent och inget damm överallt. Sen har jag inte gjort så mycket, kollat runt på nätet och kollat tv.

Jag och älsk har hittat en soffa vi vill ha, suuuperfin. Vi ska kolla på den i helgen antagligen.. Kvinnan som säljer den sa att vi kunde få lov att titta på den och om vi bestämmer oss för att ta den får den gärna stå kvar i huset tills vi fått pengar och tills vi kan flytta hit den. 10 000 kr vill hon ha för den och det är ett bra pris eftersom en ny kostar runt 25 000 kr. Hoppas den ser bra ut och att den kan bli vår :)

Känner mig lite hungrig, ska nog ta ett äpple nu..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0