Crank 2 - tummen ner!

Äntligen fredag! Då mår man extra bra, haha. Vet faktiskt inte riktigt vad som händer idag, vi ska iaf träna när hjärtat slutat jobba. Kanske ska se någon film ikväll eller något.
Igår tittade vi på Crank 2, men gud vad dålig den var, helt överdriven. Ettan tycker jag är bra men denna var bara för mycket. Och extra dålig blev den med alla nakna tjejer hela tiden, fan vad det äcklar mig!!

Nu hade jag tänkt att jag skulle dammsuga, tvätta golven och duscha. Fast sen kom jag på att det kanske är lite onödigt att duscha innan träning..Hm, men städa ska jag göra iaf. Och sen ska jag hitta en bra film vi kan se ikväll.. Några tips ?


Kommentarer
Anonym

Crank 2 är dålig ja ...

2010-01-26 @ 14:18:27
URL: http://denrosadammtussen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0