Danspass är inget för en stolpe som mig.

Nu har vi tränat, ätit och jag har hunnit duscha. Danspasset idag gick som jag förväntat, ingenting för mig. Jag är stel som en stolpe och detta danspasset tyckte jag var ganska tråkigt. Så efter fem minuters träning bestämde jag mig för att gå ut. Jag gick istället och tränade bröst och triceps sedan 20 minuter på crosstrainern. På måndag ska jag gå på BodyCombat pass igen, I LOVE!

Imorgon är det dags för mig att jobba igen, ska faktiskt bli skönt. Dock inte att gå upp så jävla tidigt. Det borde vara förbjudet att behöva gå upp kvart i fem på morgonen... men vad gör man inte för att få in lite pengar varje månad, det behövs.. Nu ska jag och hjärtat ta en bit kladdkaka var, lite juice sen ska vi sätta oss och mysa i soffan.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0