Flytten gick bra & vi trivs!

Var ett tag sedan jag skrev i bloggen nu men det har varit en massa med flytten och så mycket annat.
Flytten gick i alla fall hur bra som helst, vid halv sju hade vi burit upp allt i lägenheten och det var dags att börja packa upp. Jag och hjärtat satt uppe till ett och fixade! Satte ihop vår tv-bänk och lite så. Dagen efter fortsatte vi packa upp och blev nästan helst klara. En massa saker åkte ner i källaren och det får vi sortera sen! Nu är det iaf hemtrevligt här hemma. Lite tomt, men så är det väl när man inte har så mycket saker från början. Jag trivs verkligen här. 10 minuter tar det att gå ner till stan, det kan inte bli så mycket bättre.

Idag har jag jobbat första dagen på länge, det var som vanligt men sjukt jobbigt att gå upp imorse! Jag tror jag var trött ända fram till klockan elva haha. Efter jobb stack jag och hjärtat upp till gymmet och tränade. Sen gick vi hem i kylan och jag började laga mat. Idag blev det frikadeller med potatis. Och en gratäng jag skulle äta men som aldrig blev klar haha. Aja, jag fick äta lite av älsks mat istället.

Imorgon är det jobbdags igen, är hemma halv sex. Då kommer förhoppningsvis Sever hit för att hjälpa mitt hjärta med att börja spakla vardagsrummet. Jag hoppas, hoppas att de hinner måla antingen på lördag eller söndag sen, hade varit så roligt. Bilder på lägenheten får jag lägga upp sen så ni får se hur det ser ut :)

OCH VET NI, vi kanske ska ha en lite miss katt! Wiiie, ska bara fundera lite till men snart kanske vi har en, hade varit så mysigt.

Nej nu ska jag mysa lite med hjärtat innan jag ska gå och lägga mig, Godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0