Hallonsoda

Idag sticker jag iväg till Väla en runda med Nettan, vid tolv tiden stiker vi dit. Måste köpa såna där flikar man har i pärmar, en sån man gör hål i pappaer med och kanske hitta någon fin tröja eller något.
Vid fyra sticker vi till gymmet idag, Nettan ska med och Hansson skulle nog också dit. Får se om Linda kanske också kommer dit, hade varit roligt om alla hade varit där samtidigt :)

Har glömt att berätta omen dag då jag och C skulle iväg till träningen. Jag ville jätte gärna ta bussen så efter att jag övertygat C om att ta bussen så skulle vi göra det. Vi går ner och väntar på bussen som skulle komma :42, det tog några minuter sen kom bussen, vi hoppade på. Efter ett tag säger C: Nej, men alltså vi har ju tagit fel buss, nu svänger den snart! HAHA vi hoppade av bussen typ 200 meter från där vi bor och sen gick vi ner mot stora gatan igen för att se om vi hann med den vi skulle ta. Men precis när vi kommer ner till korsningen så kör bussen förbi! Jaha, så vi fick gå till gymmet iaf, jag kan ju säga att jag var lagom trött på mig själv när jag fick gå hela vägen bara för att jag inte tittade vilket nummer bussen hade innan jag hoppade på. C bara gick och skrattade åt det hela men jag ville verkligen inte gå den dagen så jag bev lite småsur, haha men det gick över snabbt.

Nej nu ska jag bara få i mig en macka sen ska jag ta bussen mot Nettan :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0