Lussebullar & något annat!

Nu står lussebulle-degen på spisen och ska jäsa! Om en halvtimme är det dags att rulla dom små jävlarna, haha. Ikväll ska jag lägga mig tidigt för imorgon gäller det, halv sju stiger vi upp och första destinationen är Trelleborg. Kommer bli en allt för lång dag imorgon, dock väldigt rolig kan jag tänka mig.
Kom precis på att jag måste bränna en skiva så vi har något att lyssna på på vägen ner till da trelleborg.
Nu ska jag pussa på min älskling och sedan bränna en skiva, vi hörs när vi hörs! Vi har inget internet där hemma än (kanske kan låna syrrans mobila bredband men det får vi se imorgon). See ya.


Kommentarer
Anonym

Lycka till

2010-01-06 @ 22:21:32
URL: http://aalala.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0