Save the last dance 2

Godmorgon!
Idag är jag ledig från jobb och det är sååå skönt! Chrille försov sig imorse och sen dess har jag inte kunnat sova. Har diskat lite och sopat (HAHA, Ja, sopat, vi har ingen dammsugare). Nu sitter jag och tittar på Save the last dance 2, lagom tråkig film men orkar inte resa mig och byta haha.
Idag ska jag åka ut till Chrilles jobb vid två-halv tre tiden. Efter det åker vi nog hem tillsammans och byta om till träningskläder och sticker till gymmet! Äntligen börjar jag tycka det är roligt på gymmet igen så nu jävlar.
Ikväll ska Hjärtat och Sever måla klart det sista i vardasgrummet sen är det klart, wiie, sen ska det bara städas och så men annars är det klart, skönt!
Nu ska jag göra lite frukost till mig hade jag tänkt. Hörs senare.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0