14 månader idag ♥

Godmorgon på er!

Så fint väder det är idag, redan 22 grader, känner på mig att detta kommer bli en svettig dag haha. Chrille står i duschen och mår inte så bra om man säger så, så full som han var igår har han inte varit under den tiden vi varit tillsammans, herregud. Jag stod och tittade ner från fönstret och väntade på honom, då vinglar han så mycket att han typ flyger över hela gatan och in mot fel gata så jag inte såg honom mer, jag sprang dock ner och fick hem honom.

Jag hade verkligen världens tråkigaste dag igår. Började dagen med att tvätta och städa. Klockan tre kom Chrille hem och var hemma i typ tre timmar innan han gick igen. Då lagade jag lite mat, spelade, ritade, tittade på tv och allt var sååå tråkigt. Halv tio bestämde jag mig för att gå och lägga mig. Chrille skrev ett sms vis 20 över tio, "Lag kommer hem" men han var inte hemma förrän 20 över två så något gick visst snett där.

Aja, idag ska jag till stranden & Chrille ska med. Man får ju hoppas för honom att han mår lite bättre, annars blir det nog inte så roligt att vara på stranden. Jag måste ta vara på de få soldagar jag har då jag är ledig :) Nu sitter jag bara här och väntar på att han ska duscha klart, sen ska jag nog käka lite frukost.

Idag har jag & hjärtat mitt varit tillsammans i 14 månader ♥

Jag älskar dig ♥




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0