Cp-tåg

Hejhej!

DUUUUUUUUDE, är det bara jag eller är denna värmen sjuukt jävla jobbig. Att jobba idag var det värsta jag varit med om. När jag jobbade på sibylla för 4 år sdan tyckte jag att det var varmt men inget slår dagens värme. Herregud vi villa ha sommar inte någon jävla ökenvärme haha. Aja, jag klarade hela jobbdagen i alla fall vilket jag inte trodde. Men när jag äntligen slutat så var det lika varmt, gick till bussen, åkte in till malmö och ser att mitt tåg är inställt precis som det var i torsdags. Aja, inte mycket att göra förutom att vänta på nästan som skulle gå 50 minuter senare. Jag väntade och väntade men inget tåg kom, nej, det var försenat till kvart i, alltså en halvtimmes längre väntan. Jag väntade lite till och när tåget väl kom fanns det så mycket människor och bara ett tågsett så jag plus typ 150 andra fick inte plats, nehä! Fick vänta till den som gick 8 över 6!Och jag brukar vara hemma kvart i sex, sinnessjukt... När det är för varmt kan tågen inte köra, när det är för kallt så går det inte heller!!

Nej nu orkar jag inte skriva mer, svettas ihjäl!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0