Det senaste

Heeej hopp!!


Hur mår ni mina solstrålar? Jag mår fint, var på sjukt dåligt humör innan och gissa varför? JO, för att ett äckel satt hela vägen från Malmö till helsingborg och smaskade på sina förbannade nötter! Jag klarar inte sånt, PANIK! Det är det absolut värsta med att pendla, alltid på eftermiddagen så sitter folk med sina chipspåsar, nötter och gud vet vad och smaskar på..

Aja, nu är jag på bättre humör i alla fall, ska snart in och duscha också för det har jag glömt, sen vill jag se en film. Hjärtat ligger här och sover, han so ville titta på Simpson, det missade han haha.

Vad har hänt sedan sist jag skrev? Mja, jag har ingen aning för jag minns inte ens sist jag skrev.. I helgen var vi i alla fal uppe i göteborg och var på Liseberg, mycket roligt hade vi, hjärtat, mamma, syster och hennes pojkvän. Meeeen, jag har aldrig varit så trött som när vi skulle hem. hela Lördagen började med att jag körde ner till trelleborg för att hämta mamma och dom, körde hemifrån halv sex. Sedan vidare till Göteborg! Men när vi skulle hem så skulle jag hela vägen ner till Trelleborg med mamma och dom sedan upp till Helsingborg igen. Jag måste erkänna att jag verkligen en fara för både trafiken och för oss, jag var sååå trött att jag fick stanna imellan för att bara få luft, mina ögon gick i kors och flera gånger blundade jag lite exrta länge och bara tänkte på min säng! Jag gör aldrig om det, inte en chans. Tänk så mycket som kunde ha hänt om jag verkligen somnat. Vi var hemma vid halv tre sen blev det sängen direkt..

och vad har jag mer gjort... HM? Jag vet inte, jag jobbar på som vabligt och på torsdag slutar jag, på TORSDAG! Fattar ni, jag har varit där i tio månader redan, eller nio, vet inte. Men shit! På fredag kommer Sören & Anna hem till Helsingborg och stanna för alltid :) Eller i alla fall ett bra tag framöver :D Då blir vi fyra i stugan, trååångt men roligt ska det bli. Sedan åker vi till Kreta i en vecka, gissa om jag längtar.. Och den 31 Augusti är det upprop i skolan och den 1 September är jag för andra gången student på Malmö Högskola :) Ska bli roligt, och ännu roligare om jag och Anna kommer i samma klass!

Nu har jag kramp i fingrarna och jag måååste duscha, vi hörs! PUSSS

Kom på att jag måste ladda upp lite bilder, så himla tråkigt utan bilder men samtidigt sjukt drygt att sitta och lägga in bilder på datorn, ska bli bättre på det.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0