HOT!

Hello!

ÅH, så himla skönt att det var kallare idag än igår. Jag höll, helt ärligt, på att svimma flera gånger igår, sjuuuka värme. Idag har det i alla fall varit behagligt. Jag jobbade till tre idag! Pratade med chefen när jag kom till jobb och frågade om jag kunde få sluta klocka tre & skippa sista rasten och fortfarande få samma timmar och det gick bra. Så nu slutar jag klockan tre istället så jag slipper vänta i malmö för att mitt tåg alltid är inställt.

Just nu sitter jag här hemma helt ensam, lillhjärtat är hemma hos en kompis och fixar deras vardagsrum. Han har varit igång hela dagen, mitt hjärta.. Först jobb, sen träning och nu fixa vardagsrummet, stackare. Hoppas att han snart är påväg så jag kan sätta på maten. Idag blir det potatis, marinerad fläskytterfilé och lite sås till det. Marinaden gjorde jag dessutom själv, undra hur det kommer smaka haha.. håll tummarna.

Imorgon är det ännu en jobbdag och sedan träning på det, Body Combat står på schemat och det blir najsbajs. Äh, nu ska jag kolla om det finns något bra på tv:n, PUSS!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0