lockar och smink..

Puh, nu har jag storstädat hela lägenheten, nu luktar det gott här hemma och allt är i ordning. Jag längtar verkligen tills mitt hjärta kommer hem, vet inte varför, men idag har jag saknat honom sjukt mycket, mycket mer än vanligt. Jag tror det har med vädret att göra, vill bara mysa ner mig i hans famn och somna :) Myyys!

Aja, han ska först träna så jag får vänta ett par timmar till innan han kommer hem. Jag tänkte snart hoppa in i duschen och sen fixa till mig lite. Vill locka håret, var så längesedan. Och kanske sminka mig, inte varje dag det händer =) Får se om jag orkar göra det, varje gång jag säger till mig själv att "Idag ska jag minsan sminka mig" så blir det aldrig av, men idag, då ska jag! jag SKA.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0