Bravo

Hej vänner!

Idag har jag gjort det jag gör varje dag, jobbat. Efter det mötte jag upp chrille vid sats sen var det bara att pallra sig ner och börja träna. Idag blev det exakt 43 minuter på crosstrainern och en halvtimme Brös&triceps. Sedan åkte vi hem och åt middag. Nu sitter vi i soffan och tittar på tv, eller jaa, jag tittar inte så jätte mycket, sitter ju här och degar.

Imorgon ska jag till läkaren med mitt öra så jag slipper få lock hela tiden och sen ska jag fixa pass, så imorgon blir det inget jobbande för mig. På fredag ska jag ner till trelleborg på min kusins student, ska bli roligt trots att mitt hjärta inte följer med =( Men jag åker hem igen på lördagen så det är väl lugnt.

Orkar inte skriva mer om ingenting, piss on you.


Kommentarer
Anna

Jaa..absolut. Snart ska ju vi bli rooooooommates ;) Det blir såå bra. Saknar er <3

2010-06-09 @ 06:19:52
URL: http://annaviktoriajohnsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0