Pics.

Hej!

Vilken lång dag det har varit. Började med att jag jobbade och var hemma vid halv sex, eller ja, jag åkte till träningen direkt. Efter det åkte vi hem, var hemma vid kart i åtta. Jag började diska, samtidigt som jag lagade mat till chrille, samtidigt som jag bakade ett bröd, haha. Sen lagade jag mat till mig och nu är brödet i ungen och snart klart. Ska bli kul och se om det är gott :) Hoppas det.
Här får ni lite bilder från mobilen, jag är såå dålig på att lägga in bilder.

En dag var vi på tropikariet, haha dessa sötnosar fanns där.

 

Anna&Jag - en dag för några veckor sedan.

Affe&Anna - glass på Pistachia

I Lördags, innan vi skulle spela bangolf.

Jag & Hjärtat var ute på promenad, vid Kärnan.

 

Nu orkar jag inte lägga in fler, haha, ska ut och titta till brödet sen ska jag lägga in låtar på Chrilles mobil. PUSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0