We no speak americano

Hej hej!

Blir ett lite kort inlägg, jag ska snart åka iväg mot jobb. Igår jobbade jag också! När jag var påväg från jobb kom en säljare som skulle på möte i Lund, han plockade upp mig och jag fick åka med, jag hann med ett tåg en timme tidigare än vanligt och var hemma redan halv fem, fan vilken lyx, tänk om man kunnat vara hemma klockan halv fem varje dag. Jag & hjärtat gick och tränade nästan direkt, sen hem och lagade lite middag, sen blev det chilla i soffan. Jag var så trött redan vid nio så vid tio gick vi och la oss.

Idag händer inget speciellt, bara jobb, träning och sen hem och ta det lugnt. För övrigt ser det ut att kunna börja regna vilken sekund som helst och jag har fortfarande inget paraply! Aja, nu ska jag inte sitta här mer, vi hörs.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0