19 mars

Hejsvej!

Idag är jag ledig från jobb och det är typ överskönt att jag fick sova en och en halv timme längre än vanligt. Fick gå upp vid halv åtta för att tvätta. Kollade nyss på Bella & Tyra show men helt plötsligt avbröts det, får väl sätta igång igen. Idag händer inget speciellt, ska mest ta det lugnt, kanske hem till C:s föräldrar ikväll. Dock ska vi träna först, härligt.

Igår sökte jag in till högskolan igen. Jag är inte helt hundra på om jag verkligen vill börja läsa nu igen men jag sökte så har jag tid att fundera, annars tackar jag bara nej sen. Men vi får se, det är ändå tre och ett halv år så jag ska vara minst 300 % säker på att jag vill det innan jag börjar.

Tvättstugan kallar...


Kommentarer
anna

sökte du samma som mig? :D fyfan asså va kul om vi båda går samma :D

2010-03-22 @ 07:36:10
URL: http://annaviktoriajohnsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0