2 mars

Hej!

Har precis suttit och kollat på våra bästa år, den serien är verkligen utdragen i det minsta. En dag i serien kan vara i två veckor på tv:n, sjukt egentligen. Men jag gillar den ändå.

Idag händer det kanske inte så jätte mycket. Jag ska snart fixa potatisen så vi kan äta hemmalagad pytt i panna ikväll. Sen när mitt hjärta slutat jobba så ska vi ner till gymmet och träna.. Ska nog titta på biljetter till Alice i underlandet imorgon, det finns massa biljetter kvar så vi ska antagligen titta på den.

Sitter fortfarande och väntar på att chefen ska ringa mig och berätta om jag har jobb eller inte. Annars måste jag ju ner till arbetsförmedlingen snabbt och skriva in mig, känns INTE roligt. Hej jag heter Katja och jag har inget jobb! Miiip, jag vill aldrig vara utan ett jobb. Känner mig faktiskt en aning misslyckad, men jag hittar väl något snart hoppas jag. Hade helst velat jobba på ett dagis just nu faktiskt.

Ska fixa med maten nu och sen kanske äta frukost, har inte gjort det än. Mer uppdatering senare.

En sak till.. Mitt hår ska bli sådär långt igen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0