Brända bröst

BodyPump passet idag var precis som vanligt, nästan i alla fall. Träningsvärk fick jag med konstruktören eller vad det nu än heter, hon som höll i passet var väl inte den bästa. För det första kunde hon knappt svenska, utan pratade typ finska! Jag förstod i alla fall ingenting, förutom "armbööögarna" som ho sa 500 gånger, hahha. Aja, nu har jag en god träningsvärk i benen och det är det som räknas, det gillar vi.

Vi har precis ätit middag här hemma och det belv samma som igår, kycklingfilé med wook och äggnudlar, we like. Nu ligger vi i soffan och bara chillar. Jag känner mig redan supertrött men får vara vaken ett litet tag till, i alla fall till efter wipeout!

Imorgon ska jag jobba och det känns bra, jag har fyra dagar framför mig, som kommer bli lite jobbiga men det går. Träning ska jag försöka hinna med så många gånger jag orkar under veckan.

Föresten, jag oh hjärtat var iväg och solade innan och solade 15 minuter var. Jag skojar inte om jag säger att vi båda är kräftor! HAHa, sjukt som dom solariumen tog, helt galet bra. Dock inte så bra att bränna sig, men inte så mycket vi kan göra åt det nu. Lite brun och fin ska man ju vara till på fredag. Äh, nu orkar jag inte skriva mer, ska titta på cougar town istället.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0