Halo

Woho, träningspasset var grymt bra precis som det brukar vara men ingen träningsvärk! Jihooo, haha eller lite halvont har jag kanske men absolut inte som efter dom andra gångerna, skönt.

Jag och Chrille började titta på Alice i underlandet igår men chrille somnade efter en timme så vi stängde av. Så nu efter träningen ville jag se klart den. Absolut ingen mega bra film, den var bra konstig i alla fall. Kanske beror på att jag aldrig sett den tecknade alice, jag vet inte. Men jag hade inte sett den en gång till i alla fall, så bra var den inte.

Nu ligger min chrilleman här i sängen och sover den lilla saken. Och jag sitter och lyssnar på musik. Snart ska han väl ta tag i målningen och få klart det ute i hallen :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0