Katja på konsum?

Tjatja!

Ringde till förskolan innan men dom hade redan de vikarier de behövde för sommaren så... Får leta vidare helt enkelt.

Pratade med min underbara vän Tilde precis, det finns nog ingen som klår henne i att vara underbar och framförallt rolig, lilla ELWOOD! haha. Vi har haft många roliga pratstunder och den ena är roligare än den andra. I alla fall, hon har jobbat på konsum och sa att det var roligt! Så nu jävlar ska jag ner till konsum som ligger här nere på gatan och frågam dom kanske har ett litet jobb till mig. I hope so! Eller iaf sommarjobb, hade varit underbart. Det ligger inte mer än 2 minuter från oss. Nu vill jag att varenda jävel på denna planet håller tummarna för mig, tack!

Sitter mest här hemma och väntar på att min finaste ska komma hem från jobbet så vi senare kan sticka till hans föräldrar. Blir middag och så där idag, mys. Hörde att netzki också skulle komma, skojskoj :) Ses sen fishy!

Nej nu ska jag skriva ett superduper bra personligt brev, några hemliga tips? Låt mig veta.


Kommentarer
Nettan

hihihi du e så söt min lilla fishy!!! ses antagligen i morgon =) puss

2010-03-03 @ 20:10:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0