Oldies!

Tittade igenom skivor med bilder på, eller ja, jag hann titta igenom två stycken av typ 20. Haha så jävla roligt att se en masa bilder man helt glömt bort.

Jag & Syrran på Camp Nou i Barcelona 07.

Patricia & Jag en kväll innan Magget.

Sandra & Jag! (Kolla mitt hår!!! Vill ha)

Jag, midsommar 08 (torr jag).

Erika & Jag, innan Magget. Måste vara 07 HAH!

MirreFirr & Jag.

På en koncert. Sandra, Amela, MirelaD, Jag & MirelaB.

HAHAHAHA, Borgen-tiderna med Mirela!

Maidas 18-års fest. Amela, Mirela och Jag!

Jag, Sara & Erika! Sjukt gammal, då cam-bilder var It! haha

 

När jag kollat igenom de andra skivorna sen så ska jag lägga upp fler!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0