Silly boy

Nu står potatisen på das spis och jag sitter här i soffan och kollar på något skit tråkigt program.. Då undrar kanske ni, varför bytar hon inte? Svaret är enkelt.. jag orkar inre sträcka mig för att ta kontrollen. Så därför skriver jag ännu ett onödigt inlägg. Men visst är det kul, eller inte!

Chefen min har i alla fall ringt och jag får jobba kvar, jiii! Hur många dagar i veckan ska vi dock prata om imorgon. Ja, jag ska jobba imorgon. Måste dock ner och handla ett sketet busskort, 850 kr fattigare. GAAAH, jag hatar att pendla. Jag kom på en sak innan. Om jag hade jobbat fem dagar i veckan så hade jag pendlat i 20 timmar totalt! Då har jag alltså nästan pendlat en hel dag på 5 dagar. Det borde fan vara olagligt. En timmes pendling fram och tillbaka hade varit mer rimligt. Jag önskar att någon hade kastat in en bilnyckel genom brevinkastet med en liten lapp på "Bilen står parkerad utanför dörren".

Just nu på programmet, det är sånt där tråkigt ordprogram ni vet. Iallafall så ska man gissa Land i Europa sen får man se en massa rutor med följande text: Ö S T E * * I * E.
Fan så meningslöst, är det inte meningen att det ska vara lite svårt, lite klurigt. Här får man ju nästan hela svaret, haha, nötter. Nej men om jag skulle sluta skriva detta meningslösa inlägg och göra något vettigt som att byta program.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0