Söndag!

Uh, gillar inte söndagar. Jag och hjärtat gick ner mot stan innan för vi skulle sola. Men skit-maskinen ville inte ta emot pengar så vi kunde inte växla. Vi gick ner mot GA och skulle ta bussen, men nej, ingen buss gick just då så vi gick hemåt igen. När jag kom på att det faktiskt fanns ett annat solarie vid oss, så vi gick dit. Men självklart öppnade dom inte förrän klockan tolv, sug! Så vi struntade i det. Nu sitter vi med varsin dator i soffan och nördar oss.

Vid tre tiden blir det gymmet och jag kör på ett BodyPump pass idag igen, nu kommer jag säkert få vääärldens träningvärk men det gör inget, för det gillar vi. Ikväll blir det samma mat som vi hade igår, men gott är det så ska inte klaga :) Nej nu ska jag titta på tv, PUSS!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0