Superhuman

Hej!

Hemma efter en skön helg i Trelleborg. På fredagen gick vi ut och åt och på lördagen var vi hemma i stort sett hela dagen och bara tog det lungt, kollade på filmen seven på kvällen, mycket bra. Idag åkte vi hem till helsingborg igen, och direkt till Chrilles föräldrar. Mys på det. Vi åt pizza där och sedan nördade vi oss med lite datorspel haha.

Fick hem min betongkruka jag gjort på jobb idag också, den var så tung att jag inte kunde bära den haha. Så Chrille fick hjälpa mig. Nu står den fint på golvet med min lilla "palm" i, ska ta ett foto till er för jag vet att ni är intresserade, visst? Not.

Nu är vi hemma och sitter och fyller på våra iPod:ar, massa ny musik och träning på det imorgon, nice. Nej nu vill jag snart sova, godnat..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0