VÅR!

Var ute och gick en runda innan ( fixde lite med överraskningen ) hih.. Så jag gick hem från stan. Fy vad skönt det är att kunna gå ute utan att frya. Nu behöver man varken mössa eller vantar, jag GILLAR det! Snart är det verkligen vår och då försvinner min vinterjacka långt ner i någon låda sedan ner i källaren.

Ska nog köpa en nya skinnjacka eftersom den jag redan har är en aning för liten känner jag. Och sen är det mörkbrun. Jag vill ha en svart, ganska tunn skinnjacka. Alltså inte riktigt skinn men ja ni fattar. Sen ska jag köpa nya converce, fast denna våren ska jag ha höga. Helt vita, med LÅG sula, haha mycket viktigt. Tror ni jag längtar tills det är torsdag och lönen sätts in på kontot, wiie! Det gör jag.

Sen på tisdagen den 29 ska jag och Sara gå en runda i stan, och då blir det shoppning! Måste ha lite vårnytt :)

Nu ska jag titta på vidare på tv och bara chilla tills min älskling kommer hem!


Kommentarer
Sara

haha Jag med, jag behöver nya vårskor och kanske en tröja eller två. Hahaha Jag lääääääängtar ;D

2010-03-19 @ 07:26:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0