egon, han skulle fylla fem år nästa dag... för han var fyra, år!

Tjatja!

Sitter i sängen och tittar på tv, inget roligt men jag väntar på att Bella&Tyra showen kommer upp på hemsidan, jag vill se den! Får väl säkert vänta till imorgon men aja, det får väl gå. Idag har vi faktiskt inte gjort så mycket, vi gick ju en runda i stan på dagen.. Sen gick vi hem och chrille började med sovrummet. Vi beställde pizza och Sever kom på besök, trevligt. Såå, nu sitter vi här i vardagsrummet och myser bara jag och mitt hjärta! Jag la in lite bilder på lögenheten på facebook innan, mysigt att titta på hur det såg ut när vi flyttade in, vilken skillnad det är!

Vårt fina & mysiga vardagsrum!



Kommentarer
Patricia gravid v 29

Taaack :) nej det får bli en överraskning :) Fiiint vardagsrum ni har :D

2010-05-14 @ 06:47:29
URL: http://metricia.blogg.se/
anna

jag såg den där bella&tyra show när kissie var där.. PINSAMT!

2010-05-16 @ 00:49:35
URL: http://annaviktoriajohnsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0