Jeg er en lille abe da ka lige saftevand ;)

Hej vänner!

Har alldeles precis vaknat och känner mig fortfarnde en aning sömnig. Chrille ligger fortfarande och sover, han vaknar väl snart. Idag ska han fixa klart i rummet så vi får in våra sängar igen, och sen ska jag STOOORSTÄDA, som jag längtar! Får panik på all jävla grus och skit haha.

Senare ska vi nog en runda till väla också, måste köpa ett par byxor jag kan ha på jobbet. Har dock ingen aning om vad det ska vara för byxor, får se vad jag hittar.

Sen måste jag, precis som alla andra bloggare, kommentera Bella&Tyra showen där Kissie var med. Jag tycker att hela grejen med att bjuda in "Kissie" och inte Alexandra är så pinsam. "Kissie" är bara Alexandras karaktär i bloggen så varför ska hon sitta och förklara allt hon skriver och gör. Varenda jävel i Sverige som läser hennes blogg VET att allt hon skriver och allt hon gör, det gör hon för uppmärksamhet och pengar! Inte för att jag gillar Kissies åsikter och det hon skriver i bloggen, för hon verker faktiskt en bra aning korkad, men som sagt det är hennes sätt att få bloggen stor, och hon lyckas. Jag tyckte att programmet var underhållande & visst spelade Alexandra sin roll som Kissie men jag tycker att Bella & Tyra skötte det ganska dåligt. Pratade konstant i mun på varandra, och man såg hur arg Tyra blev i mellan åt, som om hon bara ville ge igen. Det känns som att alla tre har förstört lite för sig själv i framtiden. Men som sagt, dom bjöd in Kissie, och dom fick Kissie!

Nej nog om detta, annars kan jag babbla i all oändlighet, Nu ska jag väcka min lillfis som ligger och snarkar, haha.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0