Karamellkungen

Hej på er!

Ligger i sängen och tittar på simpson, eller ja, jag tittar inte så mycket, det är bara chrille som är heeelt inne i programmet.. Har flyttat ut sängarna i vardagsrummet så att chrille kunde börja spackla inne i sovrummet. Och målas om, om någon dag. Vet inte om vi ska ha en fondvägg där inne eller vi nöjer oss med ett helt beige:t rum.. vad tycker ni? Brun fondvägg eller ingen alls?

Jag är ganska trött på det där med fondvägg men det kanske hade varit fint i alla fall..

Aja, idag skulle vi ha varit på inflyttningsfest i Halmstad hos Lina och Alex men självklart ska lilla jag vara sjuk, jag hatar det! Hoppas dom får en trevlig kväll i alla fall och att vi snart kan åka upp till dom en helg, saknar min lilla Lina! :)

Nu vill chrille att jag ska spela, haha så jag ska sätta på Harry Potter och spela lite. Sen ikväll ska vi nog titta på Shutter Island. Någon som sett den, är den bra? & självklart har jag en liten påse med godis, det är trots allt Lördag.

Uppdaterar kanske lite mer sen, annars får ni ha en trevlig Lördag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0