Not afraid

Hej!

Eftersom att Anna saknade ett inlägg i bloggen så tänkte jag vara lite snäll och skriva ett nu. Har inte haft varken tid eller lust att blogga den senaste tiden, dels för jobb och träning tar mycket tid och sen vill jag ändra designen men vet inte hur. Den är så tråkigt just nu, ideér ?

I torsdags kom min lillebror hit, Mike! Jag hämtade honom på knutpunkten efter jobb sen gick vi hem och åt middag. På fredagen åkte vi ner till Trelleborg för att vara där över helgen, mamma fyllde 39 igår så var väl mest därför vi åkte dit igen (var där för två veckor sedan). Har varit en mysig helg, bara tagit det lugnt., nästan för lungt. Längtar till nästa helg så vi ska börja fixa lite med sovrummet :) & till Lina & A inflyttningsfest, det ska bli mycket roligt.

Förra helgen köpte vi ett Ps3 men jag får inte den där playstation mediaservern att funka. Så just nu kan v inte se filmer från datorn till tv, meeeen det ska jag lösa nu så nu hinner jag inte skriva mer. Får hoppas på mer uppdatering under veckan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0