Red red wine

Hejhej!

Mycket skönt att vara ledig idag måste jag säga. Så skönt att när klockan ringde halv åtta ( skulle tvätta ) så stängde jag av möget och sov vidare. Tråkigt att skjuta fram tvätten men fixar det imorgon istället, skönt att sova i alla fall.

Innan idag gick jag och hjärtat mitt en lång runda i stan, två timmar var vi borta och bara gick rundor.. Inget hade öppet i stan men vi bara gick rundor och snackade, mysigt. Nu håller chrille på med vårt sovrum, just nu målar han tror jag och i helgen ska allt vara klart så vi kan flytta in sängarna och allt annat igen, ska bli skönt. Och fint kommer det blir. Kan lägga upp bild sen när det är klart, med före och efter bild.

Nej nu ska jag inte sitta här och uggla, ska se hur det går för min kära man :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0