Jävla glass..

Denna gången är det bättre med mig, men nu har jag lite smått ångest (GANSKA mycket) över att jag slarvar med maten. Jag klara inte av att det finns glass och godis hemma, för jag käkar upp det. För en månad sen så gjorde det inget men nu börjar det bli jobbigt. Jag vill inte, och ska INTE se ut som jag gjorde innan. Jag vill stanna här, men det går inte om jag äte något onyttigt då och då på vardagar. Lördagar var det sagt och det ska jag hålla mig till.

Imorgon har jag bokat BodyCombat passet, nu jävlar. Ska försöka hålla det så att jag går dit VARJE onsdag, och sedan tränar på helgen i alla fall, och på vardagarna så mycket jag hinner, eftersom skolan går först så kommer det självklart variera från vecka till vecka.. det var dock fullbokat på passet men jag hoppas att någon avbokar så jag får plats, det brukar bli så.

Annars så går det bra på praktiken, idag var andra dagen och jag känner att jag kommer in i det mer och mer. Nu kan jag nästan alla barnens namn, till och med några från ettan. Jag har förskolebarn så det är fullt upp från morgon till eftermiddag, men det är roligt. Roliga kommentarer får man massor av. Imorgon går jag bara till kvart i ett sedan är det central fältdag nere i stan som är obligatorisk. Men det ska bli skönt att få vila huvudet en halv dag, man blir så trött i huvudet efter att ha lyssnat på barn en hel dag.

Nu ska jag snart sluta skriva, det blev lite längre än vad jag tänkt mig, men det gör inget. Jag sitter här inne på rummet i min ensamhet och bara sitter. Jag är så trött i huvudet att jag inte orkar lyssna mer på tv:n så jag fick sätta mig här. Nej, nu ska jag lägga mig ner och halvsova tills hjärtat kommer in och lägger sig. Godnatt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0