Easy tone

Hej kompisar!

Idag har jag varit i skolan, tio till tolv, ganska chill tid. Hade en föreläsning sen åkte vi mot Helsingborg igen. Jag & Anna tog en runda i stan (läs: Gina Tricot och H&M) och tittade på kläder. Jag fick med mig en superduper fin klänning, ett brunt skärp, en topp + trosor och ett stort linne. Efter stan åkte jag och hämtade ut två paket som hade kommit, i det ena var det bara shakers och i det andra var det mina efterlängtade Easy tone skor, super sköna och fina, jag är nöjd. Nu börjar BB och jag ska titta en stund, sen lägger jag mig.

Imorgon ska jag till praktiken eftersom barnen ska ha ett vernissage med alla sina bilduppgifter, ska bli roligt att se vad de har gjort (har dock redan sett några saker men inte allt). Sticker till gymmet också för ett powerstep pass, om jag inte ångrar mig och bara går ut på en lååång promenad, får se. Puss på er.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0