Fredag

Hej!

Äntligen fredag och helg. Helva veckan har jag varit på min praktik, i onsdags var jag ensam med barnen vilket var kul och igår var jag ensam ett tag, sedan fick jag sällskap av en specialpedagog som var med mig halva sista dagen. Veckan har varit rolig men jag har sett fram emot helgen, ska bli skönt att bara ta det lugnt och att inte ha något planerat. Just nu sitter jag, Chrille och Sören i soffan med varsin dator, hey geeks! Ska nog titta på en film ikväll & förhoppningsvis gå en runda sen, Chrille lovade att vi skulle gå lite eftersom jag missade gymmet för jag var tvungen att tvätta. Blåser det lika mycket som innan idag så vetifan om jag känner för att gå ut, det får vi se. Imorgo ska jag gå på ett BodyPump pass, hej träningsvärk! Nu ska jag titta lite på talang. Trevlig fredag.


Kommentarer
nettskibell

trevlig helg min fina fish!! <3

2011-04-08 @ 23:39:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0