Påskhelgen

Hej!

Igår hade jag årets mysigaste dag. Den började med att jag, Nettan, Kalle och Kenza gick en lång runda i pålsjö, vi gick runt nio tiden och redan då kände man värmen. Efter en lång promenad åkte jag hem till Chrilles föräldrar för att ligga och sola i trädgården, Nettan stack och handlade mat sen kom hon också. Efter flera timmar i solen och en mindre blek kropp åkte jag hem för att duscha. Vid halv sex åkte jag hem till Nettan&Kalle som bjudit oss på middag. Det blev stekt potatis, färsk oxfilé, smörstekta champinjoner, sallad och två goda såser till det. Det var så himla gott :) När vi ätit fick Kalle en idé om att sticka till Sofiero för att käka glass, tyvärr var det stäng när vi kom dit så vi ställde bilen nere vid havet och gick en lång runda bland de fina husen istället. När vi sedan körde hem igen blev det film och godis, vi tittade på Prince of Persia som var bra. Efter filmen körde Kalle oss hem.

Idag har jag varit nere på gymmet med Chrille&Sören, vi körde ett tufft benpass, så träningsvärk det har jag. Efter gymmet stack jag hem och packade väskan för ännu en eftermiddag i solen hos Chrilles föräldrar, killarna ville inte följa med så idag fick jag vara själv. Låg ute i solen i flera timmar och bara njöt, fick för mig att jag skulle lära kurslitteratur men det gick åt helvete, läste en sida sen satte jag på musiken igen, haha. Det går inte att plugga när det är så fint väder. Nu sitter jag här hemma bara, vet inte alls vad som händer ikväll. Jag vill gå på bio och se Scream men jag antar att jag är den enda... får väl se vad vi hittar på med. Just nu vill jag bara vila en timme, sjukt trött efter en heldag i solen.

Imorgon blir det ännu en promenad i skogen och sedan ska jag ligga ute i solen igen :) Och sedan blir det grillat hemma hos Chrilles föräldrar, mys. Nu ska jag göra annat, puss på er.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0