Sista dagen på praktiken..

Hej!

Idag hade jag besök av min mentor på praktiken och det gick väldigt bra. Jag skulle hålla i lite påskpyssel. Min mentor var supernöjd med min insats och berömde mitt häfte jag gjorde till barnen förra gången. Hon tyckte det var bra att jag gjort eget material och inte bara tagit från hemsidor, hon verkade vara så nöjd med det att hon till och med frågade om ho fick lov att använda materialet i sin etta. KLART, skönt att det känns som att jag valt väg nu. Idag var även min sista dag och det var inte alls roligt att säga hejdå till barnen och min underbara handledare. Tråkigt att jag måste till förskolan nästa termin, men eftersom jag valt Förskola/Grundskola så måste jag. Jag hoppas dock att jag kan komma tillbaka till klassen jag var i nu när jag går termin 6, då går barnen i trean ju. Hade varit superkul.

Idag ska jag och älskling ha lite fredagsmys, inget planerat och så ska det förbli. Vi ska bara göra vad vi känner för :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0