Tråkigt utan bilder

Vet ni? Jag lägger ju aldrig upp bilder, kanske beror på att jag aldrig tar några. På tal om det så tog vi några bilder sist vi var ute men jag tror inte att jag lagt in dom på datorn ens, kanske skulle ta och göra det så ni får se lite pics. Just nu tittar jag på dagens man, lite småroligt. Hjärtat ligger nog och sover, han fick precis en omgång massage så han somnade så sött.

Har jag föresten sagt att jag läääängtar tills vi drar till Turkiet!! Om två månader sitter vi där nere i värmen och steker, SNÄLLA låt dessa månader gå snabbt :D Ni får lite bilder från Kreta så länge.

Jag saknar våra myskvällar i underbara Chania

HAHA, alltså!

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0