VG

Fick ett mail av min förra kursledare som skrev att jag fick betyget VG, så jävla skönt! Jag är nöjd. Imorgon är det nästsista dagen på praktiken, jag längtar tillbaka till skolan till mina homies haha, men samtidigt kommer jag sakna att vara på praktiken, jag trivs så bra där. Imorgon ska vi gå till Elinebergskyrkan och gå någon påskvandring sedan har vi bild resten av dagen. Tills på fredag ska jag baka lite kladdmuffins tänkte jag för då ska barnen ha lite disko och pyssel innan det är dags för påsklov.

Idag hade vi en idrottsdag med F-2, jag följde en grupp hela dagen och så var vi på sex olika stationer under dagen där vi bland annat hade tipsrunda, lekar ute, lekar inne, massage osv. Det var roligt och tur var så fick jag låna regnkläder för varannan station var utomhus och det regnade en del idag.. Vi hade det roligt i alla fall. Aja, nu ska jag byta om till my pyjama och titta på BB. Puss på er.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0