Alle for én

Gokväll!

Sitter och tittar på The perfect storm med hjärtat. Vi har haft en riktig mysdag bara vi två. Tittade på filmen Alle for én, hyfsat bra film faktiskt :) rolig om inte annat. Har ätit massvis med godis & blivit så mätt att jag inte orkat äta kvällsmat.. Bra Katja, ätit frukost och godis idag, känner mig inte alls fet eller så? Nejdå. Haha, men sånna dagar ska man också få ha.

Imorgon är det GYMMET som gäller. Ville egentligen ha provtränat på filborna men orkar inte ringa och prata med dom då det kostar 120 kr för att provträna men det tänker jag inte betala, usch. Kan kanske provträna där i veckan istället innan vi åker iväg på semester! Sedan ska vi nog hem till svärisarna imorgon på vår mysiga söndagsmiddag :)

På måndag ska jag fixa naglarna, wie! Egentligen skulle jag strunta i det eftersom det inte håller så länge men jag är så sugen att jag var tvungen.. Och nu innan semestern, det kommer bli bra! Fick lite födelsedagspengar av Chrille så jag tänkte köpa mig "nya naglar" & sedan spara resten till något annat, kanske ta med till NY, snart åker vi!! :D


Kommentarer
vadfanskajagheta.se - Uppsalas största blogg

sv: ja precis :) köpte en canon eos 600d :)

2011-08-21 @ 16:42:50
URL: http://vadfanskajagheta.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0