En ledig måndag

Hej vänner!

Idag har jag varit ledig och det var mer än skönt. Jag gick dock upp tidigt, samtidigt som Chrille och började tvätta. Jag gick såklart och la mig mellan tvättarna men ändå, när jag var klar med tvätten och städningen så åkte jag, Nettan & Kalle ut till Väla en lite runda och kollade rundor. Sedan åkte vi till svärisarna och åt lite sen lunch, koldskål med kammerjunkere, the best! Sen stack vi till gymmet och körde styrketräning och lite motion. Nu är vi hemma igen och har ätit middag, duscha och tittat några avsnitt Modern Family. Ska hämta upp det sista från tvättstugan nu snart, har ju glömt det där nere.. haha oups.

Imorgon ska jag jobba igen & efter jobb blir det en sväng till gymmet. Nu ska jag titta lite tv och bara slappa.

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0