Fixat naglarna & solat.

Hej!

Idag har jag varit och fixat mina naglar, bild kommer senare. Har inte orkat ta en bild än..
Annars har jag inte gjort så mycket, skulle ha varit nere i stan & tränat men jag hann inget av det eftersom naglarna tog 4 timmar!! Nu har jag & älskling precis varit och solat lite, jag är så blek att jag är genomskinlig och jag hatar det. Jag trivs verkligen inte som blekfis, jag vill vara sommarbrun året runt.

Jag är sjukt sugen på något gott, godis, glass, chips, whatever.. något i alla fall. Men vi har inget hemma så jag får nöja mig med lite 7up-light, så gott! Imorgon ska jag tvätta & städa så at här är rent och fint tills när vi åker & kommer hem, gillar inte att komma hem från en semester till värta kaoset.. Chrilles mamma kommer hit vid tio och ska hjälpa mig städa ugnen, jag har ingen aning om hur man gör och vad man får göra så hon ska visa mig ♥
Jag ska ner i stan också, och köpa allt som jag skulle ha köpt idag. Mamma sa att hon tyckte jag skulle köpa stödstrumpor inför resan, så jag ska väl se om jag hittar sånna också..

Ringde och bokade tid med bank & mäklare innan och i september ska vi träffa bank och sedan kommer en mäklare hit för att värdera lägenheten! Vi vill sälja lägenheten och flytta så detta blir första steget mot något nytt :) Spännande. Åh, nu kom jag på ännu en sak jag ska göra imorgon. Jag ska måla badrum och karmar, Chrille ska måla alla fönster och fixa i köket så att allt är klart innan mäklaren kommer.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0