Grattis till mig

Idag är det min dag för idag blir jag hela 22 år. Vart tog tiden vägen? Jag fyllde nyss 18 haha. Jag började dagen med att sticka till gymmet för att träna BodyCombat. Efter det handlade jag lite och åkte hem. Har hunnit diska och duscha och snart ska jag baka lite kanelbullar som jag tänkte bjuda på ikväll när Sören&Anna & Affe kommer hit. Lite middag ska vi också ha och jag är sjukt sugen på potatismos så det får det bli, ingen superfin middag här inte, här bjuds det på det vi gillar :D

Måste se om det finns fler avsnitt av Modern Family, vi har inte många avsnitt kvar på säsong två & det suger ju lite. Men det finns säker några till jag kan hämta ner :) Nu ska jag baka, hejhopp!


Grattis till lilla mig :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0