I feel like whatever I do tonight would be the talk of the town

Är så sjukt mätt, har precis käkat middag & det blev inget mindre än vaniljyoghurt med mina älskade kammerjunkere, I LOVE THEM! Lite lax & ris också så nu är magen proppad. Var nere hos mamma innan idag och bara var, gjorde absolut inget speciellt, eller jo förresten. Jag skulle försöka lära mamma hur man laddar ner film och det gick.. sådär. HAHA, jag fick skriva ner i punktform hur hon skulle göra för annars glömmer hon direkt. Jag hade skrivit att hon skulle gå in på tankafetast.com och då kommenterar hon: MEN, jag måste väl inte gå in där varje gång jag hade ju programmet på datorn? Hahaha, söta mami ♥

Affe är här nu så det är Simpson på tv:n, precis som vanligt. Om Chrille kunde välja så skulle alla kanaler visa Simpsons eller Family Guy varje dag, 24 timmar om dygnet. Jag tycker det börjar bli lite långtråkigt men jag passar på att sitta vid datorn och läsa alla bloggar :) Så mysigt. Imorgon ska jag kanske simma lite med Nettan, jag ska tvätta & städa och sedan gå på Powerstep på kvällen, jag ser fram emot det passet, har inte kunnat gå på hela sommaren då passet börjar klockan fem och jag har kommit hem från jobbet klockan fem.. & det är dessutom favoriten Anna som ska hålla i passet :)

Nichole Scherzinger - Wet



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0