Mellanöroninflammation?

Det blev inga låtar när Chrille var iväg. Jag har så sjult ont i örat att jag bara har legat i soffan och legat. Jag kunde inte somna heller för jag är inte speciellt trött. Jag får så ibland, ont i örat, så fort jag rör huvudet gör det ont..Det brukar gå över efter några dagar men det är sjukt jobbigt. Och samtidigt får jag ont bak i huvudet, känns som ett blåkärke typ.. Det gör dock inte lika ont som örat :( Klagaren Katja är tillbaka, haha.. nej men fyfan, det är inte roligt någonstans. Diskat har jag inte heller gjort, det får vänta till imorgon. & samma med nötterna, tar det innan jag åker till mamma. Tänkte ta tåget klockan tio, gå upp vid halv nio och duscha och packa väskan sen är jag redo.

Sökte nyss på google för att se vad det kan vara det jag har. Jag har som sagt fått det förr men aldrig gått till en läkare då det försvinner efter några dagar. Om mellanöroninflammation låter det som att jag har. Det står att det behandlar med penicillin, men att det försvinner av sig själv efter några dagar. Usch, varför får jag detta! Förr när jag hade problem med käken (den låste sig och jag kunde knappt öppna munnen) så fick jag ofta detta, ont från käken till örat och känner ett tryck i örat varje gång jag sväljer.

Vafan, detta blev ju värsta läkeinlägget, men skit i det. Nu ska jag titta lite tv innan jag ska sova. Puss på er


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0